Gratis verzending bij besteding vanaf € 75,- !

Go to account settings

Hoe kunnen wij jou verder helpen?

* Verplichte velden

LUVA Wonen & Outdoor

[email protected]

KvK: 75953161
Rabobank: NL07RABO0351160299
Btw Nr: NL003027819B09

Neem contact op

  • HOE PLAATS IK EEN BESTELLING?
  1. Klik bij het gewenste artikel op ‘Toevoegen aan winkelwagen‘.
  2. Kies vervolgens voor de optie ‘Bekijk winkelwagen‘.
  3. Controleer in de Winkelwagen je bestelling en voeg eventueel een kortingsbon toe.
  4. Vul je adres gegevens in (LUVA Wonen gaat met de door jou verstrekte gegevens strikt vertrouwelijk om)
  5. Selecteer de betalingsmethode die je wilt gebruiken. Je kunt 100% veilig afrekenen met diverse betaalmethodes.

 

  • HOE KAN IK BETALEN?

Je kunt bij LUVA Wonen vooralsnog betalen met:

iDEAL 
LUVA Gift Card

In de toekomst worden hier betaalmethoden als Klarna en Credit Card aan toegevoegd

  • HET PRODUCT IS UITVERKOCHT, KOMT DEZE NOG TERUG?

Als we zien dat een product in de smaak valt, zullen we deze zeker proberen aan te vullen. Op onze Instagram en Facebook pagina's zullen we je op de hoogte houden van de laatste updates, maar je kunt ook bij het uitverkochte product je mailadres invullen, dan ontvang je een mailtje zodra het product weer op voorraad is.

 

  • WAT BETEKENT 'NABESTELLEN'?

Staat er bij jouw gewenste product dat het item nabesteld kan worden, dan wil dat zeggen dat dit item momenteel niet geleverd kan worden uit onze voorraad. Wij zullen je gewenste item(s) dan z.s.m. voor je bestellen/inkopen, in de meeste gevallen duurt dit 1 a 2 weken. Wanneer je nabestelde item bij ons binnen is zullen wij de gehele order pas verzenden.

 

 

 

 

  • BINNEN WELK TERMIJN WORDT EEN BESTELLING GELEVERD?

Bij LUVA Wonen weten we hoe hebberig je kunt worden van mooie items, en daar wil je natuurlijk niet lang op wachten. Daarom streven we ernaar om je bestelling zo snel mogelijk bij je te laten bezorgen. Heb je je bestelling op een werkdag voor 16:00 uur geplaatst, dan wordt het de zelfde dag nog verzonden met PostNL. Bestellingen binnen Nederland (geplaatst op werkdagen) zijn met een beetje geluk de volgende dag al in huis! Zodra wij je bestelling hebben verstuurd, krijg je hiervan een bevestiging op het opgegeven emailadres en een mailtje met de Track & Trace code, waarmee je je bestelling kunt volgen. Let op; onze mailtjes kunnen in je spambox belanden!

 

  • WAT ZIJN DE VERZENDKOSTEN?

Bij een bestelling tot €75,- bedraagt de verzendkosten voor pakketpost binnen Nederland €5,95 Boven €75,- verzenden we je bestelling gratis. Giftcards worden gratis verzonden per briefpost.

 

  • WAAROM HEB IK NOG GEEN ORDERBEVESTIGING GEKREGEN?

Na het plaatsen van je bestelling ontvang je direct een orderbevestiging. Geen mail ontvangen? Kijk allereerst in je ongewenste mail. Mocht je hem daar niet terugvinden dan is er waarschijnlijk iets misgegaan met het invullen van je gegevens. Neem in dit geval direct contact met ons op.

 

  • KAN IK MIJN BESTELLING NOG VERANDEREN OF ANNULEREN?

Na het plaatsen van je bestelling is het vaak niet meer mogelijk dit te veranderen of te annuleren. De bestelling wordt namelijk direct in behandeling genomen. Neem altijd voor de zekerheid contact met ons op om te informeren of we toch iets voor je kunnen betekenen.

 

9)  HOE KAN IK ARTIKEL(EN) RETOURNEREN?

Is je aankoop toch niet helemaal wat je er van had verwacht? Jammer, maar we gaan ermee aan de slag. Binnen 14 dagen na ontvangst kun je je aankoop, mits deze voldoen aan onderstaande regels, retourneren middels het retour

 

 

10) MIJN ARTIKEL IS BESCHADIGD, VERKEERD OF INCOMPLEET GELEVERD, WAT MOET IK DOEN?

Mail je klacht z.s.m. doch binnen 3 dagen naar [email protected] met de volgende gegevens:

Beschadigd geleverd:

  1. Ordernummer
  2. Foto's van de beschadiging(en)
  3. Foto van de verzenddoos
  4. Foto van het verzendlabel op de doos

Verkeerd geleverd:

  1. Ordernummer
  2. Foto van het verkeerd geleverde artikel

Incompleet geleverd:

  1. Ordernummer
  2. Artikelnummer (SKU) van ontbrekende item

Je kunt géén aanspraak maken op de garantie bij:

- Beschadiging door opzet of nalatigheid

- Uitzonderlijke slijtage

- Een batterij van het artikel welke vervangen dient te worden

We vragen je niets te retourneren voordat je antwoord van ons hebt.  Wij proberen je klacht zo snel mogelijk met je op te lossen.

 

11)  IK HEB MIJN BESTELLING GERETOURNEERD, MAAR HEB NOG GEEN CREDITNOTA ONTVANGEN.

Dan hebben wij jouw bestelling nog niet retour ontvangen of verwerkt. Retour gestuurd via PostNL? Dan duurt het meestal 4-5 werkdagen voordat het verwerkt is. Als wij jouw retour hebben ontvangen, sturen wij je een creditnota per mail. Je kunt het geld dan binnen 7 dagen op je rekening verwachten.

 

12)   IK HEB GEEN PAKBON ONTVANGEN BIJ MIJN BESTELLING, MAAR IK WIL DEZE RETOUR STUREN WAT MOET IK DOEN?

Wanneer je geen pakbon hebt ontvangen bij je bestelling en je wilt deze retour sturen, willen wij je vragen om het volgende te doen:

Voeg bij je retour een briefje toe en vermeld daarop: Naam, ordernummer, artikel en reden van retour.

 

13)  IK BEN VERGETEN MIJN PAKBON MET MIJN RETOUR MEE TE STUREN, WAT MOET IK DOEN?

Stuur een e-mail naar [email protected] of via ons contactformulier en vermeld daarin de volgende gegevens:

- Naam, ordernummer, artikel, reden van retour en dat je je pakbon bent vergeten mee te sturen.

- Indien je een track en trace code hebt, stuur deze dan mee (zo kunnen wij je retour sneller terug vinden).

 

14)  IK HEB MIJN BESTELLING NIET KUNNEN AANNEMEN/ OPHALEN BIJ HET POSTKANTOOR, WAARDOOR HET TERUG GEZONDEN IS NAAR LUVA Wonen. WAT MOET IK DOEN?

Wanneer wij een on-aangenomen pakket retour krijgen, zullen wij deze 1 week bewaren. In die tijd kun je nog contact met ons opnemen om het pakket nogmaals te laten verzenden. Hier brengen we echter wel kosten voor in rekening.

Winkelwagen — 0

Je winkelwagen is momenteel leeg

Inloggen

Door het gebruiken van onze website, ga je akkoord met het gebruik van cookies om onze website te verbeteren. Dit bericht verbergen Meer over cookies »